Wednesday 16 May 2012

Jurnalul unei călătorese- Începuturi...

Sinceră să fiu aş putea spune că totul a început într-o zi frumoasa de 26 august 2011, însă toaă aceasta aventura îşi are începuturile cu multe luni înainte...
În data de 15 octombrie 2010, îmi depuneam aplicaţia pentru un program internaţional de schimb pe termen lung Rotary Youth Exchange Programme. Împreună cu aplicaţia îmi depuneam şi cele trei opţiuni de locaţie: Quebec, Australia şi Statele Unite.A fost o aşteptare lungă pânş la momentul dezvăluirii ţării în care îmi voi petrece urmştorul an... Am fost extrem de fericită să aflu că prma opţiune mi-a fost acceptată şi că din august 2011 până în iulie 2012 voi fi în Quebec. Pentru că acest schimb implică multe perioade de aşteptare, a început aşteptarea e-mail-urilor, de la clubul Rotary şi de la familie... Acestea au venit la un scurrt interval în luna mai şi apoi au început demersurile pentru viză...viză care a venit spre exasperarea mea doar cu o zi înainte de plecare... a fost dificil şi extrem de stresant, însă merită din plin tot stresul :)
Spunând acestea începuturile au fost explicate, şi în data de 26 august 2011 eram pe avionul spre cea mai mare aventură a vieţii mele de până acum: Quebec!



2 comments:

  1. Ma face sa imi fie asa dor de anum meu de schimb

    ReplyDelete
  2. iooooiiii... îmi imaginez.... mie mi-au rămas doar 50 de zile și pot spune că e trist... trece prea repede:(((

    ReplyDelete